Tisztelt Ügyvéd úr! Köszönöm a gyors választ a tegnapi bejegyzésemre. Lenne még egy kérdésem, mert közben rájöttem, hogy két példányban töltöttük ki és írtuk alá az EON Ügyfélváltozás bejelentése nyomtatványokat! Az a példány, amit a bérlő vitt be (?) személyesen Székesfehérvárra, majd állítólag visszapostázták neki, hogy Dunaújvárosba kell feladnia, szóval...az ugye eltűnt, így nem íródott át a nevükre a villanyóra. Viszont, ha én beküldöm a másik kettő eredeti példányt, akkor nagy valószínűséggel ez megtörténik! Ebbe az esetben viszont az EON - szintén nagy valószínűséggel - rájuk terheli a tartozást, és majd a megfelelő időben (amikor már annyi összegyűlik, amennyinek "kell" ahhoz, hogy kikapcsolják) meg fogják tenni ezt. Viszont, ebben az esetben, ha nem tudják rajtuk behajtani, és mondjuk én, mint tulajdonos - ugyanakkor már nem szerződő fél - milyen módon tudok bármit is intézni? Arra gondolok, hogy nekik alá kell-e írniuk egy következő ügyfélváltozás bejelentést, hogy vissza kerüljön a nevemre, ha mondjuk én akarnám kifizetni, vagy részletfizetést kérni? Mert, ha szeretném ismét kiadni (most már okosabban) akkor azt áram nélkül nem tudom megtenni. Viszont - mégiscsak, mint tulajdonos - hozzájárulnék az új bérlő nevére történő átíráshoz, és cserébe mondjuk 3 hónapig nem fizetnének bérleti díjat. Vagy, ebben az esetben, nekem minden intézkedési jogom megszűnne? És, ha a mostani, nem fizető bérlők évekig nem találhatóak és nem járulnak hozzá az ügyfélváltozáshoz, akkor az ingatlanban addig nem lesz áram? Nem akarok még nagyobb butaságot csinálni, ezért a küldéssel megvárom válaszát. Kellemes, békés Karácsonyi Ünnepeket kívánok.